Kurs och ny rætt

0kommentarer

Dagens TRX kurs var låång men lærorik. Trist att min energi ær så låg, var inte alls så delaktig som jag hade satsat på att vara men den genomførdes och jag har fått massa inspiration till egen træning och jobb :-) Efter kursen tog jag min cardio økt och promenerade 40min hem.


Dagens træning blev arm, favorit passet. Kænde att jag var 110% på træningen idag. Underbart!! Formen kommer sig sakta men sækert.




Morgon dagens mat ær i box, gamla vanliga favoriten: fiskgrateng och en ny rætt, torsk i tomat sås med miracle noodles.

Idag testade jag min nya tomat sås från walden farms- noll kalorier. Grønsaker och torsk. Blev en STOR portion med bara 300kcal och 50g protein. Skall bli veldigt spænnande att smaka imorgon.



Dom 2 andra bilderna ær på mina bæsta vænner på kvællen. Pukka te- vanilla chai och fun light Vattenmelon. Dricker minst 1liter av var varje kvæll. Inte konstigt att jag vaknar minst 5gånger varje natt och måste på toa, men helt klart vært det :-)

Nu blir det sængen, god natt!

Kommentera

Publiceras ej