Tack!

0kommentarer

Har fått så mycket frågor om träning, kost, motivation och hur jag gör i det sista. Vet att jag är lite av en nörd men jag blir så otroligt glad varje gång jag får en fråga. Betyder så mycket för mig att folk ber om MIN hjälp, och jag blir ännu gladare när jag faktiskt kan ge ett bra svar och kanske till och med bidra med lite hjälp och motivation.
 
Så snälla, fortsätt fråga på!!! Detta betyder lika mycket för mig som för er som frågar. Kan jag inte svaret så skall jag försöka ta reda på det. Vill bidra med tränings tips, kost tips och motivation.
 
Träningen har ändrat hela mitt liv och jag vet hur mycket bra man får tillbaka om man offrar några timmar i veckan :)
 
Fråga här, på facebook eller min mai: [email protected]
 
Och tack igen till alla som skriver till mig, detta betyder otroligt mycket för mig!!!!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej