Då kör vi

0kommentarer

Jag har i det sista fått så mycket positiva kommentarer från folk runt omkring mig. Både kända och okända människor. Detta gör mig så himla glad och ger mig så himla mycket energi.

 

Vad få jag komentarer om då?

Jo, jag bestämde mig för 1 månad sedan att jag för första gången skall stille, tävla i Bikini fitness. Var egentligen beredd på att folk skulle vara veldigt negativa, skeptiska, kritiska och tycka och tänka en massa om detta. Dom finns säkert också där ute men som en sa till mig ” haters gonna hate”.

Igår var det 10 veckor kvar till dagen med stor D och varje dag räknas. Jag skall skriva här och uppdatera med träningen, maten och allt annat runt omkring detta. Mycket för min familj, vänner, nära och kära i Sverige som jag inte kommer se på många veckor då jag har bestämt mig för att undvika Sverige och alla frestningar fram tills Maj L

 

Nu skall jag komma mig iväg på dagens första träning. Intervaller 45sek på/15sek av!

 

Lagade massa god mat och annat gott igår. Detta skall jag försöka skriva om lite senare idag.

 

Ha en underbar söndag!

Kommentera

Publiceras ej