Vardags mat

0kommentarer

Vardagarna går i ett, træna, jobba, træna, laga mat, æta mat och sova.

Prøvar att få trænat styrka så tidigt som møjligt på dagen, då har jag mest energie. Denna veckan ær perfekt då jag børjar sent næstan varje dag. Efter jobbet avslutar jag med att løpa intervaller i 15-20min. Sen hem och førbereda morgondagens mat och så helt pløtsligt ær klockan 23!! Kan man ønska några timmar till på dygnen??

På vecko dagarna blir maten inte så veldigt kreativ, grønsaker, torsk och lite kolhydrater av något slag. Snabbt skall det gå, men den smakar underbart før det. Kål har blivit en riktig favorit, den kan man frossa i också utan att den syns på vågen. Stek, ugnsbaka eller rå i sallader.




Længtar massa, massa till helgen, då skall jag laga massa gott. Skall prøva att laga så jag har før några dagar fram också. Low carb lassagne, blomkåls mos, marenger, protein choklad bollar, protein brownie... Och massa mer!!

Kommentera

Publiceras ej