Talangjakt 2013

1kommentarer

Här har det vart tyst en stund... Men nu skall det börja skrivas på nytt, kommer dock flytta över till Bodys hemsida inom en snar framtid ( www.body.se ) Jag har nämligen kommit med i deras Talangjakt!!!!!! Kan fortfarande inte förstå det. Såg att besökar antalet ökade ganska drastiskt efter att det publicerats namn på deltagarna igår, kul!! Såg också att det skrivits endel kommentarer angående att jag redan tävlat i fitness, sant! Dock bikini fitness och nu vill jag upp i body fitness. Kommer inte läsa några negativa kommentarer om detta eller att jag inte förtjänar att vara med. Har inte tid eller ork att vara ledsen över negativa människor, har som sagt vart igenom diet en gång förr äoch vet att du behöver all positiv energi du bara kan få. Negativitet äter upp än inifrån. Så upp med hakan Gabriella och kämpa på!!!
 
Tillbaka till vem jag är då- Gabriella heter jag och är 24år från Göteborg. Jag flyttade till Oslo när jag var 19år och har bott här från och till sedan dess. Jobbar som PT och resepsjonist på SATS sedan maj 2012 och älskar allt dom har med träning, mat och hälsa att göra. Intresset för fitness började växa då jag gick PT utbildning då viste jag dock ingenting om det. Vad va body fitness? Bikini hade jag aldrig äns hört om.. Bikini debuterade i Norge höst 2012 och julen samma år tog jag kontakt med Christian Egner och vi avtalade ett möte efter jul- Jag var berädd på att han skulle säga till mig att träna lite mera styrka och komma tillbaka om ett år eller två. Men icke sa nicke- jag kastade mig på dieten och 10veckor senare stog jag på scen- 10kg lättare och med en fett% på 9. Oslo grand Prix gick över all förväntan, jag fick gå T-walk och tog en 2:a plats!!! Lyckans ögonblick vad dock snabbt över och jag ville komma vidare. Norges mesterskapen i oktober? Bikini ett år till och sen body fitness? Känslan efter att man är färdig med en tävling går inte att beskriva- först är man världens lyckligaste sen blir man helt tom. Man har haft så stort fokus på något och sen är det över på några timmar. Jag ville göra det igen och igen och igen.. Men hur och när? Så dök talangjakten upp- jag sökte men vågade inte äns drömma om att komma med. Mig? Lilla mig? Varför skulle dom välja mig utav alla.... Men så trillade det in ett mail några veckor senare- Jag hade fått mail från Alex! Dom ville ha med mig, jag var tvungen att svara samma dag!! SJÄLVKLART så var svaret JA!!
 
I skrivandes ögonblick måste jag gå in och läsa mailet igen- det stämmer! Nu skall vi satsa stenhårt- 165dagar kvar till Lucia pokalen, resan dit börjar nu! :)
 
 

1 kommentarer

Stefan

18 Jun 2013 23:07

Grattis tjejen det gjorde du bra! Älskar dig

Svar: Tack!!!! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej