Posering

0kommentarer

Efter 3 vilodagar/sjukdagar så fick jag massa energi och motivation. Det är faktiskt ingen överdrift när man hör folk klagar över dieter och lite energi. Man blir helt tom, trött, deprimerad och ger faktiskt lite fan i saker och ting. Städa hemma, diska, kasta sopor allt sånt blir mindre viktigt. Man orkar inte umgås och vara social, slutar svara på sms och i telefonen. Så Förlåt alla för att jag är sur, bitter och svår att få tag i. Men jag behöver denna egen tid och nu är det inte lång tid kvar, 5 veckor!!! Herregud så fort det går.

 

Styrka igår var ben och idag blev det bröst och mage, lättnad att krafterna är tillbaka. Träningen gick super både igår och idag.

Vart väldigt effektiv idag, beställt bikini, skor, anmält mig till Fredrikstad open(!!!!!) och för första gången övat på posering. Jätte kul, mycket att tänka på men jätte kul. Nu är det bara att köra på för fullt innan energien börjar gå neråt igen. Målet är att öva minimum 10min varje dag på posering.

 

Blev en guld bikini, bild kommer så fort den är levererad :)

Dagens middag, STOR portion Pasta gratäng

Fick paket från gymgrossisten idag, deras diet nudlar 16x2 portion är i skåpet, nu klarar jag mig ett tag. För en underbar matvara detta, 8kcal per 100gram. 250g per påse 2-3portioner för en normal person, 1 portion för mig!! Älskar stora portioner ju.

 

1paket nudlar

200g torsk

100g färsk spenat

Purjo lök

6st ägg vitor

0.5dl lätt mjölk

Curry

 

Ha allt i en ugns form och grädda i ca 30min

 

Mycket mat, lite kalorier och bra med proteiner. Precis vad min kropp ville ha en fredags kväll i soffan framför Skavlan.

Kommentera

Publiceras ej