Sen middag

0kommentarer

Jag äter och äter, blivit lite av en sport för mig att laga mest möjlig mat med minst möjlig kcal och mest möjlig proteiner.

Tanken slog mig idag att i volym så är jag nog den på jobbet som äter mest, tycker att jag äter hela tiden och mycket.

 

Nu sitter jag här med dagens sista måltid, stor portion med diet nudlar från gymgrossisten och tonfisk som jag blandar med pizza krydda, tog en matsked walden farms tomats sås på toppen för extra smak. Kanske inte en middag som jag hade valt efter dieten men måste erkänna att det var otroligt gott idag, men hunger är den bästa kryddan.

 

Totalt för detta: 190kcal (Tonfisk:170 och nudlar 20), 25g protein och det var en stor portion och jag blev bra mätt.

 

Alltid tänkt att jag inte är kreativ och att min syster fick alla dom kreativa generna från mamma och pappa, men är inte detta kreativitet så vet jag inte.

Kommentera

Publiceras ej