God morgon

0kommentarer

Vaknade 04.30 i dag och tänkte att det var lika bra att bara gå upp då klockan ändå skulle ringa 05.00. Satte på kaffe, kokade gröt och slog på TV ’n- Travel Channel! Matkulturen i Syd Amerika, bra start på dagen måste jag säga.

 

Nu blir det att komma sig på jobb, ha en underbar dag :)

 

Blir mindre och mindre, idag visade vågen 53.6kg det innebär en viktnedgång på 7.2kg sedan jag var på min första formsjekk- 14/1.

Får höra varje dag att jag blivit så liten nu, bra eller dåligt? Vill ju inte bli för liten heller.. Men målet är att gå ner 1.1kg till så får vi se hur formen är då. På fredag skall jag göra ny kroppsanalys så vi får kryssa fingrarna att det är fett jag går ner i och inte muskler.  

 

Det börjar bli väldigt synligt i ansiktet, det är också det dom flesta kommenterar.

 

Bild 1- igår

Bild 2- ca 1.mån

Bild 3- 1 vecka in på diet, slutet på jan

Bild 4- För jul  

 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej