God helg

0kommentarer

Ny formsjekk idag: på 2mån (14/1) har jag gått ner 7.8kg och -9.6 i fett%. Ca 0.6kg och 1% i fett kvar så är jag i mål. Imorgon är det 3 veckor kvar till Fredrikstad Open. Gud som jag längtar nu!! :)
 
Känner att jag blir mer och mer redo för vad dag som går och vill tacka alla för stöd och motivation för att fortsätta. Får så många frågor om vart jag hittar motivation och hur jag kan vara så disiplinert och mycket är tack vara alla finingar runt omkring mig, så TACK till er!!
 
Nu är det äntligen helg för mig också, helgen kommer bestå utan träning, promenader, matlagning, tv mys och MASSA poserings trening!
 
Se vad som ligger hemma i min kyl på kylning till maj!!
Var tvungen att køpa JUMBO MAIS chokladen, begrensad upplaga så blev överlycklig när jag kom över den i butiken. Den andra chokladen fick jag ifrån Goodiebagen från kosthold seminaret jag var på igår, mörk choklad!!!! Gode gud låt nu dessa veckorna gå snabbt och problemfria.
 
 
 
Mer god saker från goodiebagen, visst älskar vi goodiebags?!
 
 
Olaf Tufte snackade i 45min om motivation och om hur man blir bäst, satt i 45min med rysningar. Tog till mig varje ord och var döds motivert till att kämpa på dessa sista veckorna när jag gick därifrån.
 
Har gått ifrån att bara vilja våga gå upp på den där j*vla scenen till att nu vill jag bli bäst!!!
 

Kommentera

Publiceras ej