Mat glädje!

0kommentarer

Börjat tänka mer och mer på mat och allt gått jag skall äta när jag är färdig på diet, och nej inga ätstörningar på mig. Får den frågan nästan var dag men jag har allt för stor kärlek till god mat så ser den risken som minimal. Har också fått lära mig hur viktig maten är för att vi skall funka optimalt.
 
 
 
Listan på det som skall ätas efter diet:
 
Bröd, polar bröd har jag mest lust på
Jordnötssmör
Nugatti eller annat choklad pålägg
OST, både gul och brun varm och kall
Smör!
 
Bollar med choklad
Cookies
 
Choklad i alla möjliga smaker, snickers!
 
Glass- Ben n jerry och snickers glass
 
Choklad mjölk, både varm och kall
 
Chips
Lösgodis
 
Pizza med massa OST
 
Röd vin!!
 
 
Jag skall nog bara gå i butiken och lägga allt jag har lust på i en korg och gå hem och äta tills jag spricker och då ta en liten paus och sen äta mer.
 
Men först Fredrikstad 6/4 och Sandefjord 5/5
 
5/5 då smäller det!!
 
 
Skall dock ha 2 fri måltider efter Fredrikstad, 1 middag men mina favorit tjejer i Göteborg 7/4 och en hotel frukost med min älskade syster 8/4. Längtar lika mycket efter maten som jag längtar efter dom!!

Kommentera

Publiceras ej